Bron: persbericht Roompot
Van zandkastelen bouwen tot TikTok Challenges
- Op maat van verschillende leeftijdsgroepen
- 4 thema’s: ontdek, speel, creëer en verbind
- Begeleid, om zelf te doen of digitaal
- Ongezien in de branche
- Ruim 300 animatoren
Goes, dinsdag 9 maart 2021 – Roompot start het zomerseizoen met meer dan 100 nieuwe activiteiten op maat van zijn gasten. En dus ook aangepast aan de verschillende leeftijdsgroepen van gasten: van de allerjongsten tot het hele gezin, zonder de coole kids en tieners uit het oog te verliezen of op een hoopje te gooien. De afwisseling tussen activiteiten die de gasten laten ontdekken, spelen, creëren en verbinden maakt het volledig aanbod niet alleen compleet maar garandeert ook een erg leuke, gevarieerde en ongeziene vakantie.
Met ruim 180 vakantieparken in zijn aanbod weet Roompot dat niets zo moeilijk is als gepaste animatie en activiteiten te organiseren voor alle gasten. De ene zoekt de absolute rust, de andere wil de hele dag geprikkeld en geëntertaind worden. De combinatie van beiden zorgt vaak voor eenheidsworst en weinig variatie in de gastbeleving.
Op maat van het park en de gasten
Roompot koos voor de andere weg en analyseerde de voorbije twee jaar het profiel van de gasten die elk park bezoeken en wat hun verwachtingen zijn. Dit met het besef dat gasten en hun verwachtingen tijdens een midweek, weekend of schoolvakantie kunnen variëren.
Met de resultaten van die studie ging het aan de slag en creëerde het met ‘the entertainment department’ - kortweg ‘ted’ -, de referentie in Europa en Groot-Brittannië als het aankomt op entertainment, meer dan 100 nieuwe activiteiten. Honderd activiteiten die in functie van het park, de gasten, het moment en de verwachtingen vanaf nu worden uitgerold. Ook 100 activiteiten die absoluut vernieuwend zijn voor de hele branche.